رومیان اولین یگان قابل بازی معرفی شده برای Total War: Rome 2
 
بازی های رایانه ای AA77
رومیان اولین یگان قابل بازی معرفی شده برای Total War: Rome 2 به تازگی اولین یگان از نیروها در بازی Total War: Rome 2 رونمایی شد و این دسته از نیروها رومیان هستند. به گفته SEGA گروه های بیشتری در هفته ها و ماه های آتی رونمایی خواهند شد. در این بازی استراتژی نیروهای رومی، یونانی، بربر ها و جوامع شرقی در بازی جای دارند که هر کدام از آن ها نیروها و سیستم سیاسی خاص خود را دارا می باشند. هر کدام از این نیروها ساختار مدنی، نظامی و مهندسی خاص خود را دارا بوده و مشکلات و ضعف های خاص خود را نیز دارند. یگان خاصی مانند رومیان دارای خود به خانواده هایی دیگر تقسیم می شوند که هر کدام مزایای منحصر به فردی را دارند که به عنوان صفات خاص آن دسته می توان از آن بهره برد. انتظار می رود عنوان Total war: Rome 2 درسال 2013 برای PC عرضه گردد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 17 آذر 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.